Tuesday, December 4, 2007

Kisah Orang yang Mahu Bersukan...


Inilah aksi dan gelagat champion... UI jang ambil gambar saya


Champion dan keretanya... Dalam ade baju GA yang RM750


Calberg Lim... stoking mana?


Inilah cerita satu budak yang kena curi keluar bermain badminton.
DIa memang sangat berbadminton tapi takut isteri marah.
So dia perlu tipu yang dia pergi convo.
Itulah sebab dia perlu bermain naked dan tidak berkasut...
Kasihan sungguh...


Saya memang suka berbadminton, tapi please jangan beritahu isteri saya tau...
Saya kena bermain tanpa berbaju, takapa.
Selagi dapat main badminton yang terpenting

Saya ade seorang kawan,
Badannya memang besar besaran,
Tapi dia memang ade kemaluan,
Kemaluanya memang besar kelonggaran.

Dia kena curi curi pergi bersukan,
Kalau tidak confirm dimarah isteri kebesaran,
Main sampai kaki kekotran,
Kerana tidak berkasut dan tidak berpakaian.

Kasihan sungguh semua kawan kawan,
Kita memang perlu bagi kasihan,
Ingat jangan dapatkan harimau yang keganasan,
Nanti sampai tak dapat bersukan sukan

.... barulah kasihan.





Ui tolong pakai baju....

No comments: