Tuesday, March 27, 2007

Birthday Year 1991?






7 comments:

Chunbvi said...

budak baju kuning macam org yg selalu ABU marah sebab tak tahu main racket

Wk said...

yalar...budak itu yang selalu kena marahlar...cuma dia pakai cermin mata saje...sebenar sejak parti itu saya sudah suka teh cuma saudara saya suka so saya pun tak action lar....ingat kembali ada sikit sayang...hai!

Low KS said...

yang baju pink tu teh ju lian kah???? tak menarik pun..... I rasa WK punya sepupu lagu cantik.....

Wk said...

oh...KS awak suka sepupu saya ke? apasal tak cakap awal???...minta maaf lar...lambat seminit...orang dah engage lar...tahun depan kahwin....

Chunbvi said...

ada lah dulu form 4 KS ada confess kat saudara kamu mah !

Pierre said...

hei kawan...
saya masih ingat saya menag semua pertandingan....
heheheeee
KS bila kau nak post gambar kecil kau...yg memakai cermin mata besar tu

Eugene said...

muka dia macam garfield la