Thursday, March 15, 2007

Cikgu ada orang jatuh !!!!

Walaupun kita sangat adventurous tapi kadang kadang ada kemalangan..... Semasa tingkatan 4 ada seorang Pengawas yang attend Leadership Training.... sedang kami night tracking, tiba-tiba dia lesap dari pandangan orang........ di mana dia? di mana dia? semua orang bertanya........ setelah seketika, terdengar seorang menjerit..... CIKGU ADA ORANG JATUH!!!!

Sejak peristiwa lucu itu... er... er... i mean ngeri... Pengawas itu tidak berani buat aktiviti yang begitu mencabar lagi....... Peristiwa hari itu manjadi salah satu tajuk perbualan kami sehingga hari ini.........

5 comments:

Chunbvi said...

Ya memang Benar saya masih ingat persitiwa itu. Dulu kita memang sgt sgt teramat sgt aventurous. Tapi sejak peristiwa itu kita bersara dari naik gunung, terjun sungai kita start pergi Taman buah buahan.

Eugene said...

Bila nak pergi 'tai pak kong san'? .... sudah cakap > 10 tahun tapi masih tak ada apa-apa action

Wk said...

saya amat berterima kasih kepada seorang kawan saya yang menyelamatkan saya...kalau saya kena 15M akan bagi dia 2M....

Chunbvi said...

saya pun amat berterima kasih kepada kawan yg terjatuh itu. Termia Kasih disebakan kekurangan ketangkasan dia baru saya ada pelung menyelamtkan dia.

Kalau saya kena 15M saya pun nak bagi di 2M.(Cibai Org nak kena awak pun nak kena, awak jgn kena lah )

Pierre said...

yalar terima kasih tuahn
keran jatuh ken cermin mata bukannya mata kau,...
imbas kembali, saya panjat macam spiderman.. dan dikuti ole celaka lim yg asyik tarik saya....
Pasl By, sya tak nampak dia ...mungkin dia jadi hero pegi selamatkan amoi amoi di depan... sambil tu boleh petik buah buahan

Lepas insiden tersebut SI WK suka makan buah buahan