Thursday, March 15, 2007

CIKO


CIKO..........CIKO..............CIKO.........CIKO.........CIKO CIKO CIKO CIKO CIKO CIKOCIKO CIKO CIKO CIKO CIKO CIKO CIKO CIKO

Guru Besar : Kamu berdua. Apa bising bising Saya dari pejabat saya pun dengar suara kamu !Apa kamu main. APA CIKO CIKO ini?

Murid Lee: Err... Cikgu dia main itu ceduk org punya kemaluan! dia ceduk saya 3 kali, saya ceduk dia satu kali shj.

Guru Besar :APA! apa main benda macam ini. ! you orang patut rajin belajar sekarang darjah enam. Tahun UPSR.
Murid XX : Ya cikgu.

Guru Besar :Walupun kamu insaf saya patut ambil tindakan. Kamu CIKO dia berapa kali ? dan kamu ciko dia berapa kali?

Murid Lee: Saya CIKO dia 1 kali shj, lagi satu kali tak kena. Dia CIKO saya 3 kali.

Guru Besar : PIAK ! PIAK ! PIAK ! (penampar pada murid XX) PIAK (penampar pada murid LEE).
* Selepas Kejadian ini. Murid murid tidak lagi berani main CIKO.

Dan ada kejadian yg paling aneh ......

Yang seorang murid yang selalu tidak dapat mencari buku dalam beg dia......

1 comment:

Wk said...

apa?! maksud u langsung tak dapat cari buku dia??...cukup aneh..